Nowym Partnerem Technologicznym naszego Klubu została firma Daktela Polska, specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań do obsługi call center i contact center.
- Z przyjemnością witamy w naszych szeregach nowego Partnera Technologicznego, z którym podpisaliśmy się umowę na czas nieokreślony. Firma Daktela wspiera nas w działaniu związanym z cyfrową obsługą klientów. Musimy dążyć do najwyższych standardów w relacjach z kibicami, a umowa z firmą Daktela nam w tym pomaga – mówi Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu.
- Jesteśmy bardzo dumni z nawiązania współpracy z tak znakomitym klubem jak Ruch Chorzów. Daktela od zawsze stawia na innowacje i jakość w komunikacji, a wspieranie klubu o tak długiej tradycji i oddanych kibicach to dla nas wyjątkowy zaszczyt. Nasze rozwiązania pomogą klubowi usprawnić obsługę fanów, dbając jednocześnie o najwyższe standardy oraz szybką i bezproblemową komunikację. Cieszymy się, że możemy dołączyć do drużyny Niebieskich! – podkreśla Łukasz Korecki, Country Manager, Daktela Polska.
Daktela Polska to firma technologiczna, która dostarcza nowoczesne, globalne rozwiązania w zakresie wielokanałowej komunikacji. Specjalizuje się w systemach contact center, umożliwiających firmom sprawne zarządzanie komunikacją z klientami oraz wewnętrzną wymianę informacji. Wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do automatyzacji i optymalizacji procesów komunikacyjnych, co pozwala nie tylko przyspieszyć obsługę, ale także poprawić jej jakość poprzez personalizację i lepsze zrozumienie potrzeb klientów. Dzięki ich rozwiązaniom opartym na AI, firmy mogą osiągać lepsze rezultaty, zwiększając satysfakcję i lojalność zarówno wśród klientów, jak i pracowników.
źródło: Ruch Chorzów