Mija pierwsze pół roku, odkąd piwo "Chorzowskie" towarzyszy kibicom Ruchu. Trzeba powiedzieć, że zostało przyjęte przez nich bardzo dobrze. Klub ogłosił, ile zarobił na jego dotychczasowej sprzedaży.
Piwo "Chorzowskie" swoją premierę miało w kwietniu tego roku, z okazji 101. urodzin Ruchu. Początkowo w ofercie znajdował się tylko Pilsner, ale z czasem w sprzedaży pojawiła się druga odmiana - American Pale Ale. Cytrusowe nuty tego stylu także przypadły fanom do gustu, dlatego przed kilkoma tygodniami podjęto decyzję, by włączyć wersję APA do stałej sprzedaży, również poza oficjalnymi punktami klubowymi.
Producentem złocistego napoju jest browar ReCraft ze Świętochłowic, który dokłada wszelkich starań, by piwo było tworzone z najlepszych składników i zawierało w sobie najwyższą, rzemieślniczą jakość. Nie zapomniano również o dedykowanych etykietach: niebieskiej dla Pilsnera i białej dla APA.
Jak wykazuje kalkulacja, przeprowadzona w okresie od maja 2021 roku, "Chorzowskie" zarobiło dla Ruchu już przeszło 125 tysięcy złotych! To bardzo dobry wynik, dlatego przy Cichej mają zamiar rozwijać projekt. Aby nie zdradzić zbyt wielu szczegółów powiemy tylko, że wkrótce kibiców czeka szereg niespodzianek, związanych z marką "Niebieskiego Piwa"! Póki co, jest to trzymane w tajemnicy.
Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę
www.chorzowskie.com
źródło: Ruch Chorzów