- Udowodniliśmy w ostatnim czasie, że jeśli jest pomysł i plan, to zapału do jego realizacji na pewno nie zabraknie - mówi Kuba Kurzela, który z początkiem maja kieruje pracami działu marketingu.
Kuba dał się poznać jako sprawny menadżer na polu organizacji i promocji sprzedaży, ale także w licznych akcjach marketingowych, które odbijały się szerokim echem w piłkarskim świecie. Teraz jego niespożyta energia i kreatywność będą w jeszcze większym stopniu wykorzystywane w dziale marketingu Klubu, którym będzie teraz kierował.
– Jest to dla mnie olbrzymie wyróżnienie, ale też odpowiedzialność. Praca w składzie: „Asceto”, Tomek, „Stefan” i „Kurpi” daje jednak poczucie komfortu, bo mimo tego, że jesteśmy dość kameralnym składem, to udowodniliśmy w ostatnim czasie, że jeśli jest pomysł i plan, to zapału do jego realizacji na pewno nie zabraknie. Udało się już zrealizować kilka kampanii sprzedażowych, pastorałkę „Jest taki Klub”, prezentację drużyny czy w ostatnim czasie szereg działań związanych z 101. urodzinami Klubu. Bardzo liczę też na dobrą współpracę z Kibicami, bo przede wszystkim dla nich to robimy. Będziemy bardzo wdzięczni za wszelkie sugestie i pomysły. Tak jak w przypadku piwa. Kibice od wielu lat pisali o tym, by stworzyć Klubowe piwo i efektem tego jest CHORZOWSKIE. W naszej ekipie marketingowej praktycznie każdy jest kibicem Ruchu od bajtla, dlatego fajnie jest pracować ze świadomością, że to co dzieje się obecnie w Ruchu ma charakter działań „od Kibiców dla Kibiców” – podkreśla Kuba Kurzela.
źródło: Ruch Chorzów