W styczniu na konto Ruchu wpłynęła ostatnia transza z tytuły promocji Miasta Chorzów. Prezentujemy podsumowanie, które ukazało się na oficjalnej stronie klubu:
Realizacja tak dużego zadania, opiewaj±cego na kwotę 4 mln zł brutto, była sporym wyzwaniem nie tylko dla działu marketingu, ale i całego klubu. Miło nam poinformować, że zlecone zadanie zrealizowali¶my w stu procentach!
W ci±gu 6 miesięcy zorganizowali¶my ponad 200 akcji, m.in. lekcje wychowania fizycznego z udziałem piłkarzy Niebieskich dla uczniów chorzowskich szkół, prelekcje na temat wła¶ciwego zachowania na stadionie, przedsięwzięcia ekologiczne i społeczne, akcje skierowane do fanklubów oraz spotkania z seniorami.
Ponadto Miasto Chorzów promowali¶my na stadionie przy Cichej, na strojach meczowych zawodników I drużyny i Akademii Piłkarskiej Ruchu, materiałach reklamowych, w transmisjach z meczów Niebieskich oraz w klubowych mediach, m.in. stworzyli¶my aż 240 filmów oraz 144 posty w mediach społeczno¶ciowych.
Dziękujemy za współpracę Wydziałowi Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Chorzów, dzięki której zlecone zadanie udało się sprawnie przeprowadzić. Dziękujemy całej naszej drużynie i sztabowi szkoleniowemu za wyrozumiało¶ć i zaangażowanie w organizowane przedsięwzięcia.
Temat promocji miasta być może wróci niebawem na Cich±. - Zgodnie z decyzj± Prezydenta Miasta, Ruch może liczyć w 2020 r. na wsparcie w kwocie 2 milionów złotych. Trwaj± analizy czy bardziej opłacalna będzie organizacja konkursu na promocję poprzez sport (w którym udział wzi±ć może Ruch) czy Miasto wykupi za tę sumę akcje spółki - mówił na łamach "Sportu" rzecznik Urzędu Miasta Kamil Nowak.
Ľródło: Ruch Chorzów