Pracownicy Ruchu tuż przed meczem z Wisłą zostali zaproszeni na Uniwersytet Jagielloński, gdzie przeprowadzili zajęcia z marketingu sportowego.
Spotkanie z członkami Koła Naukowego Managerów Sportu UJ odbyło się pod hasłem "Śląski marketing meczu piłkarskiego: Ruch - Legia od kulis". W roli prelegentów wystąpili Donata Chruściel, Dyrektor Działu Marketingu Ruchu Chorzów, spiker Niebieskich Jakub Kurzela oraz Adam Zajączkowski, który w trakcie spotkania z Legią pomagał Kubie przy mikrofonie.
Słuchacze dowiedzieli się m.in. jak funkcjonuje dział marketingu w klubie Ekstraklasy, jak wyglądają kulisy organizacji imprez piłkarskich, w jaki sposób efektywnie promować poszczególne mecze i całe sezony, czy jak wgląda praca spikera. Obszernie przedstawiono także elementy marketingowe, którymi obudowano prestiżowy mecz z Legią, w trakcie którego świętowaliśmy 80-lecie stadionu przy Cichej oraz powrót legendarnej Omegi. Członkowie Koła zobaczyli m.in. film promujący koszulki Ruchu w barwach Górnego Śląska, rekwizyty znane kibicom Niebieskich ze starcia z Legią, a także materiał video przedstawiający efekt naszych działań, a więc kulisy meczu przygotowane przez "TV Niebiescy dla Ruchu". Spotkanie cieszyło się sporym zainteresowaniem. Członkowie KNMS wykazywali się sporą aktywnością zalewając prelegentów masą pytań.
źródło: Ruch Chorzów
fot. Ruch Chorzów