Ruch Chorzów przedłużył o dwa lata umowę z Kompanią Piwowarską, producentem marki Tyskie.
Logotyp Kompanii Piwowarskiej obecny będzie na stadionie przy Cichej podczas meczów Ekstraklasy, w oficjalnym serwisie klubowym, na drukach meczowych (plakaty, zaproszenia, składy) oraz w klubowym biuletynie "Niebieska eRka" kolportowanym przed każdym domowym meczem Ruchu na terenie śląskich miast. Podpisanie umowy umożliwi kontynuację sprzedaży piwa Tyskie Jasne Lekkie na stadionie przy Cichej podczas meczów, które nie będą posiadały statusu podwyższonego ryzyka.
- Kompania będzie nie tylko naszym sponsorem, obecnym podczas domowych meczów, ale także partnerem, z którym wspólnie będziemy się starać o jak najwyższą frekwencję. Razem przygotowywać będziemy także konkursy i niespodzianki dla naszych fanów. Pierwsza już w trakcie spotkania z Pogonią Szczecin. Dlatego tym bardziej cieszymy się z kontynuacji współpracy - mówi Donata Chruściel, Dyrektor Działu Marketingu i PR Ruchu Chorzów.
źródło: Ruch Chorzów