Z powodu wykrycia nieprawidłowości podczas wchodzenia Kibiców na stadion przy Cichej 6, Ruch Chorzów podejmuje kroki w celu ich wyeliminowania. Zmiany zostaną wprowadzone od najbliższego meczu z Wigrami Suwałki.
Podczas ostatniego domowego spotkania Ruchu Chorzów wykryte zostały próby wejścia na stadion nieuprawnionych do tego osób. Klub zdaje sobie sprawę z obecnego stanu infrastruktury oraz narzędzi, jakimi dysponuje. Nie usprawiedliwia to jednak w żaden sposób prób oszukiwania Ruchu i jego kibiców. Jest to zachowanie nieakceptowalne nawet w jednostkowych przypadkach.
W związku z zaistniałą sytuacją, począwszy od meczu z Wigrami Suwałki (18 września, godz. 18:00), wprowadzone zostaną poniższe zasady wchodzenia na stadion przy Cichej 6:
1. Każdy Kibic będzie musiał posiadać ze sobą ważny dokument potwierdzający jego tożsamość (dowód osobisty, paszport lub legitymację szkolną/studencką).
2. Każdy Kibic będzie musiał posiadać ze sobą kartę kibica oraz potwierdzenie zakupu. W formie papierowej (wydrukowanej przez punkt stacjonarny lub samodzielnie przy zakupie online) albo elektronicznej (np. w telefonie).
3. W przypadku zakupu biletu bez karty kibica, wymagane będzie posiadanie wydruku, będącego dowodem nabycia wejściówki.
4. W przypadku posiadania karnetu, również wymagane będzie posiadanie wydruku, będącego dowodem nabycia karnetu.
Brak posiadania powyższych dokumentów będzie oznaczał brak możliwości wejścia na stadion.
W celu ułatwienia kibicom przejścia przez nowy proces wchodzenia na trybuny, od strony al. Bojowników uruchomiony zostanie specjalny punkt informacyjny, w którym będzie można zgłaszać swoje problemy. Punkt ten nie będzie prowadził sprzedaży biletów, ale będzie dysponował możliwością wydrukowania potwierdzenia zakupu wejściówki.
Mając na uwadze nowe zasady wchodzenia na trybuny, Klub ponawia apel o wcześniejsze przyjście na stadion, co pozwala rozładować kolejki. Finalnie skorzystają więc na tym wszyscy fani. Gorąco zachęcamy do korzystania ze stref gastronomicznych, zlokalizowanych m.in. na placu od al. Bojowników oraz w kawiarence przy Trybunie Krytej. Bramy stadionu otwierane będą już na dwie godziny przed pierwszym gwizdkiem.
Klub pragnie z góry przeprosić za wszelkie utrudnienia, wynikające z nowych zasad. Są one jednak niezbędne, by Ruch Chorzów nie był narażany na straty. Za okazane zrozumienie przez Kibiców serdecznie dziękujemy.
FAQ:
- Moja karta kibica sprawiała już problemy w działaniu.
Należy udać się do jednego z punktów sprzedaży stacjonarnej w dniu niemeczowym i dokonać bezpłatnej wymiany karnetu (dla posiadaczy karnetów) oraz opcjonalnie, za opłatą, karty kibica (dla nieposiadających karnetu). Nie jest jednak ona wymagana do wejścia na stadion w przypadku zakupu pojedynczego biletu.
- Moja karta kibica/karnet nie zadziałała na bramie.
Należy okazać potwierdzenie zakupu biletu lub wydruk potwierdzający zakup karnetu oraz dokument tożsamości, którego dane odpowiadać będą posiadaczowi wejściówki. W dalszym kroku, w dniu niemeczowym, należy także dokonać wymiany karnetu lub karty kibica w punktach stacjonarnych.
- Gdzie znajdują się punkty sprzedaży stacjonarnej?
Punkty znajdują się obecnie w dwóch lokalizacjach:
* Sklep "eRka" - ul. Jagiellońska 3, czynny w godz. 10-18
* tymczasowa Strefa Kibica (namiot) - ul. Cicha 6, czynna w godz. 10-17
- Moja karta kibica nie zadziałała, a ja nie posiadam potwierdzenia.
Należy udać się do punktu informacyjnego w celu otrzymania bezpłatnego wydruku, potwierdzającego posiadanie karnetu lub biletu.
- Kupiłam/em karnet lub bilet, ale zgubiłam/em wydruk potwierdzający jego nabycie.
Należy udać się do punktu informacyjnego (w dniu meczu) lub do stacjonarnych punktów sprzedaży (w dniu meczu i w dni niemeczowe) w celu otrzymania bezpłatnego wydruku, potwierdzającego posiadanie karnetu lub biletu.
- Kupiłam/em karnet lub bilet online, ale nie otrzymałem mailowego potwierdzenia jego nabycia.
Należy wysłać wiadomość pod adres mailowy
[email protected], informującą o braku potwierdzenia (wraz z danymi osoby dokonującej zakupu), by wyeliminować błędy w przyszłości, a także udać się do punktu informacyjnego (w dniu meczu) lub do stacjonarnych punktów sprzedaży (w dniu meczu i w dni niemeczowe) w celu otrzymania bezpłatnego wydruku, potwierdzającego posiadanie karnetu lub biletu.
- Gdzie znajdę punkt informacyjny, działający w dniu meczu?
Punkt informacyjny zostanie zlokalizowany w kasie nr 3, znajdującej się od strony al. Bojowników.
źródło: Ruch Chorzów